Jaarverslag van 2017!

maandag 22 januari 2018 Achter de schermen

Door Marjan Weistra –

Voor A Break 4 Kids was 2017 een fantastisch jaar. Vele uitstapjes gemaakt, zelfs door slecht weer een goed uitstapje als vervanger voor een stranddag kunnen realiseren en natuurlijk weer een onvergetelijke Kerstavond!

– We zijn blij dat Anita Loermans als bestuurslid is aangeschoven. Naast de leuke uitdeeltjes en bling bling setjes die zij maakt en de vele han en span diensten die zij doet achter de schermen, kon het niet uitblijven dat zij als bestuurslid aanschoof. Welkom Anita en we zijn heel dankbaar voor jouw inzet en enthousiasme!
– Het jaar 2017 was ook een jaar van vele giften aan spulletjes, van powerbanks tot aan enge snoep. We hebben de Kersttassen daarom ook propvol met mooie en goede bruikbare artikelen kunnen vullen.

Meer gaan we niet verklappen, want de rest kunt u lezen in het nieuwe jaarverslag. En ook bij dit verslag kunnen we blij en dankbaar terug kijken op een geweldig jaar.

We willen u veel leesplezier wensen bij het lezen van dit verslag. Ook zijn er weer foto’s bijgezet van de verschillende onderwerpen. Het zal misschien niet al te zakelijk zijn, maar daar hebben wij ook absoluut geen behoefte aan. A Break 4 Kids wil een bewogen en een gezellig club mensen zijn die samen een intieme sfeer nastreven!

AB4K Jaarverslag 2017